En god natts sömn?

Efter sanningens ögonblick får det nog bli bingen tror jag... Trött och sliten är jag... efter en hård dag med gnällsig Amilia och lite spyor och diarrér och tvätt, så är jag faktiskt värd en HEL god natts sömn tycker jag! Undrar om Amilia ska få sova sin säng inatt, eller hos mej??? Vi får se... Det blir inte en massa spring ifall hon spyr eller liknande, men kan ju va gött att få sova själv och inte ha en liten gumza som sparkar mej i ryggen och ålar sej runt... ;)

Jag ska nog stämma Malin åxå tror jag! Testade hennes jävla crosstrainer i onsdags tror jag det var, eller torsdags. Kommer inte ihåg...
Men jag har FÖRBANNAT JÄVLA ONT i MIN VAD!!!!! Och jag har knappt kunnat gått på två dagar!!!! den där var ju livsfarlig! Och det tycker jag hon hade kunnat varna mej för!!!!

Nu är det slut på tv'n. Ska gå å ta sista tvättmaskinen nu, sen blir det natten!!!

Kram hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-05 @ 21:59:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MalinB

du kan inte stämma mig för du gick i fredags!!! :d

2009-04-06 @ 18:06:03
URL: http://knubbismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test