Den som söker den finner........

Finns ju ett ordspråk som lyder...
Men jag vette faan jag om det verkligen stämmer! INTE på mej iaf!
Har letat efter minidisken i över 1 timme och vänt upp och ner på hela huset tror jag..ö. Men den är, och förblir borta tror jag...
Man hittar åtminstonne aldrig nått när man VILL ha det... Skulle inte förvåna mej alls om den låg på ett ställe så man ser med blotta ögat... Är ju så enkelt ibland... Dock misstänker jag små knattinga, ca 1½ å 4½ år gamla som har varit i farten... Nån utav dom iaf... Och till 98% så tror jag att det är det stora trollet som vart framme faktiskt... För Den lilla brukar inte vara så intresserad av sånna grejer... Än iaf... ;)

Idag blir det gympa... YEEEI! Får köra försiktigt bara... Inga vinterdäck på bilen... och det finns väl en risk att det är halkigt kankse... ^Åtminstonne blir halkigt...

Jeje...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-29 @ 17:49:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test