Mina små!

Felicia pratar i sömnen... Haha... Mamma upp i da'n! Nyss va det "du får inte fisa pappa" och förut när vi kolla på tv va det en himla massa som vi inte uppfatta... Haha... Och jämt för en stund sen kom en djup suck från Amilia... Det är allt så härligt å höra dom små! Haha...ida va det jobb! Lugnt från det ja kom tills ja slutade... Förutom en timme runt middagen då alla skulle få mat och sen lägga sej... Imorrn börjar ja 8 och går t 16... Phew! Men härligt med timmar! Gött å jobba måste ja säga! Får ta alla timmar man kan eftersom de hellre ringer ut ORDINARIE personal än oss vikarier! Hur trevligt känns det? Man känner sej som en sista utväg! Man känner sej överkörd nästan! Här sliter man å jobbar alla timmar man kan i månaden, och man blir nästan sist utringd när dom behöver folk! Man känner sej ju knappt behövd! Det måste ju bli bra Jävla mycke dyrare att ringa ut ord personal ist för vikarier, och sen har dom mage å klaga att det inte finns nåra pengar! Måste ringa nån dag och fråga hur långt jag har kvar tills jag är 2-åring, och hur jag ligger till i las-listan! Men om inte annat märks det när dom slutar ringa en om jobb... Nu ska ja sova så ja kommer upp till möran... Men det är nog ingen risk att ja inte gör det eftersom barnen antagligen vaknar...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-01-29 @ 23:27:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Åh, vad mysigt det låter! Jag vill också ha barn!!



Du är så himla gó! Vilken värmande kommentar! Jag är helt rörd ju! Ärligt talat vet jag inte hur jag gör för jag tycker inte att jag skriver så himla bra...just då men går jag tillbaka ett år eller så garvar jag utav bara den! =P Men de bloggar jag läser är ju inspiration så du är livsviktig för min bloggs överlevnad! ;)



Hur ser din helg ut? Kramar

2009-01-31 @ 09:53:03
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: Maddo

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga heller..



Jag hoppas det, längtar som bara den till barn!



Usch då, funderat på att gå till doktorn och få hjälp med ångesten gumman? Kramas

2009-02-01 @ 14:58:32
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: Maddo

Men det är väl lite charmen med barn? =) tror jag iaf.. höhö.



Då får du nog låta stoltheten gå åt sidan och låta din styrka ta över! ;) Kramar

2009-02-01 @ 17:41:26
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test