Klantskalledag!

Hej och hopp! Här hemma har det vart en klantskalledag idag tror jag... Iaf när det gäller mej.
Iof har jag inte vart så klantig... Men det breömda "slå i tårna i saker" har dykit upp några gånger och det som gjorde absolut ondast idag var när ajg skulle stänga dörren in till sovrummet och fick tummen emellan dörren å karmen! Och då kan jag lova att det kom MÅÅÅNGA %%#¤%"#()%¤=218/!%¤" ord ur min mun! Det va inte ett dugg härligt...
Så nu sitter man här med en tumme som pulserar och värker till 1000 å tycker lite synd om sej själv för att man va så jävla trött att man inte riktigt visste va man gjorde... Är ff trött så det är bara vänta på att nästa skitsak ska hända ungefär...:P

Annars är allt bra... Vart hos Madde å Dinah å lekt en stund och sen har vi vart hemma å bara slöat idag... Tvättat lite har jag gjort åxå för det är ju egentligen sånt jag behöver göra varje dag!
Va lite svårt att hänga kläderna med min ballongtumme dock men det gick allt iaf... hehe...

Vår väder ute. Hur underbart är inte det???? Det rinner från taket och det är så härligt när snön töar bort nu!
Dock kommer allt skit fram och faktiskt är inte denna delen av våren så värst vacker... Men det kommer det med... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-20 @ 16:01:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test