Nu får det ta å bli varmt å skönt!

Nu när man inte kan elda längre för värme får allt solen ta å komma fram! Annaras fryser man väl ihjäl!
Duscha kan man inte heller... Så känner mej rätt så ofräsch just nu! Men får väl ta å tvätta så gott det går...
kanske ksulle ta å koka upp lite vatten å knö sej ner i barnens badkar... Det är ju faktiskt ett alternativ... Hur jag nu ska ta mej ner där... :S Ah, det löser sej... :P

Snodde morsans luftavfuktare åxå... Eftersom vi inte har nån värme så tar det ju evigheters evighet att få tvätten torr... Tvätten som peter hängde igår fm hade ff inte torkat... men nu är den nog snart torr tänker jag...

Sjätte sinnet går på tv'n idag! DEN ska jag se!!! Love it! Men jag slänger nog på dvd'n ist jag så slipper man all jävla reklam... hehe...

Ananrs har inte hänt, eller händer det så mycket mer idag... Städat lite, städat lite till, och slängt barnen i säng så jag får min efterlängtade egentid... ;)

Ha dä gräjjt!

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-13 @ 19:45:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test