blääää

Det senaste ha ja kännt mej så jäklans lättirriterad så det är inte sant! Försöker skärpa mej när jag är bland folk iaf. Men är inte lätt alltid!!
Har bara gått drygt en månad efter semestern men jag känner att semester vore faan inte fel just nu! Trots att jag har ett fantastiskt jobb med den bäste brukaren man kan ha, och de bästa arbetskamraterna! Har dock inte kännt riktigt samma glädje på jobbet sen det gjordes nedskärningar på timmar och vi numera jobbar ensamma. Framförallt inte de senaste veckorna. Nästan haft ångest ibland när det vart dags å jobba :(
Ajja. Skyller på hösten! Kanske blir bättre om ett tag ^_^
 
Nått som däremot är roligt, är att musikalen "Skönheten & Odjuret" har premiär nästa helg!! Ska bli så spännande och roligt!! Framförallt för Flisan kan jag tro!! Men minst lika för mej. De första gångerna iallafall. Sen kanske jag tröttnar efter typ 5 ggr eller nått :p men det märks. 
 
Ne. Slut på inlägget för idag. Får la se när ja länner för å uppdatera igen. Har tänkt ut föera inlägg under hela veckan men aldrig kommit för mej å skriva. 
Skit samm
 
Over and out! Puss å kram
 
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-09-25 @ 18:32:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test