Stress=mycket dåligt

Jag hatar att stressa!!! Trots att jag packat väskan och matsäcken inför nattjobbet och va helt klar med allt så blev allt så stressigt ändå. 
Fick börja 15.30 ist för 17, och hade utvecklingssamtal för Flisan 14.15 men tänkte att "det hinner jag ju, behöver ju inte åka förrns 15 å utvecklingssamtalet kan ju inte ta så lång tid" pfft!!! När kl va 14.50 kände jag stressen å paniken krypa på. Då jag vet att mina barn inte är de snabbaste barnen i världen direkt. 😝
Men jag hann, men nö å näppe lämnade jag Svanskog 15.00. Så behövde inte köra i 300 till jobbet. Dock stressa ja såpass att ja glömde laddaren till mobilen 😖
 
Felicia iaf är en duktig elev i skolan! Hon är en snäll vän och sköter sej på lektionerna (mamma uppi da'n såklart) Har dock lite svårt för matten men hon fick som uppgift att spela ett spel på datorn/ipaden/telefonen 5-10 min minst varje dag! Jag tyckte dock att hon skulle få läxor men fröken tyckte appen va en böttre idé. Så får prova det ett tag å se. Hjälper det inte, så får jag prata med fröken igen.
Hon är mycket duktig i läsning! Ligger på punkt 15, (va nu det betydde) och har satt upp som mål att hon ska till punkt 17 när hon går ur 3:an. (målet är punkt 15 när de går ur 3:an egentligen)  Musik är åxå ett ämne hon är duktig i. 😊 De andra ämnena fatta ja som att hon åxå uppnår målen så jag är en stolt mamma!! Skötsam tös vilket är huvudsaken 😊 
 
Förövrigt fick jag en hel del tvättat, finns endel kvar dock som jag inte han. Då jag inte räknade med att få börja tidigare. Men det tar jag om ett par da'r! Sen måste jag börja tvätta var 3:e-4:e dag! Även om ja så bara har ett par strumpor å tvätta. Typ.
Och köket städat fick ja med. Å imorrn blir det till å fortsätta med städningen. Om ja orkar. 
 
Ajja, dags å sova, å spara på lite batteri i mobilen så den kan väcka mej under natten och morronen. 
 
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-13 @ 21:48:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test