:P

ännu en gång har bloggande gått åt skogen... *pisk på fingrarna*
Ändå har jag haft mycket å skriva om, egentligen... Men men...

Här hemma har vi vattkoppor, eller Amilia har vattkoppor :D Har väl aldrig vart glad över att barnen är sjuka förut som jag är denna gång... hihi:::
Så nu är det bara att vänta på att Felicia får det åxå...

Sen va vi ute och bowlade i lördags med underbara vänner. Va en liten celebration för mej eftersom jag snart fyller 25... Mycket trevligt va det. Men 2 timmar är för lite att bowla... får bli 3 timmar nästa gång vi ska ut å roa oss på det sättet... :D

Egentligen har jag inte mycket å skriva. Eller det har jag nog fast jag vet inte vad jag ska skriva...

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen en sväng, sen sova sängen för ska upp till möran å gå breve som personlig assistent och hoppas på att brukaren godkänner mej som vikarie... ^^

Puss heeej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-10-13 @ 22:12:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får jobbet :D .



Vattkoppor är skit bra ;)

2010-10-14 @ 09:35:52
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test