15 oktober 2010

En riktigt fin höstdag ute idag... Lite kallt, men blåser inte farligt mycket, och solen skiner... *lovely*

Fick min mattebok idag... :D Så nu blir det att plugga matte de dagarna barnen är hos dagmamman... se om man fattar nått... kollade igenom lite å allt som kom i mitt huvud va "Va faan har jag gett mej in på"
Men det löser sej nog... får försöka åka till mattestugan de dagar det är det i Säffle...

Ska faktiskt ta å sätta mej å greja lite nu... När peter ändå är hemma och kan ta barnen. Inte för att jag kommer få så mycket lugn och ro skulle ja tro men lite kanske jag klarar av...
Ska se om jag hittar en miniräknare först. Grafisk miniräknare skulle det vara åxå, Och de kostar inte 20 kronor direkt.
Nån som har en sån hemma och vill bli av med kanske? ;)

Puss heeej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-10-15 @ 14:33:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch matte de är verkligen inte min grej :S

2010-10-15 @ 23:18:53
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test