Amilias tid till EEG!

Ja då har vi fått tid till EEG'n som Amilia ska genomgå... 8 december kl 13.00 ska vi inbefinna oss på på CSK...
Vi ska gå upp kl 4 på morgonen och hon får INTE sova på vägen till karlstad! HERRE GUD!!!!!!! Hur faan hade de tänkt sej att det skulle gå till????? Meningen är att hon ska sova under tiden hon gör EEG'n, som tar 60-75 minuter!JO TJENNA!!!!!! Lycka till säger jag bara.. hur fasen ska vi klara av det?  Jaja, det spörs väl helt enkelt...

Jeje... tittar på Idol... Jay är verkligen helt underbar! Vinner inte han ska jag, jaa det ska jag, jag ska stämma tv4!!!! :P Eller hela svenska folket... För det är ju ändå de som bestämmer.,.. hihihi...
Ne, Puss hej sötnosar där ute!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-11-19 @ 22:00:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test