The Forth kind

Jag och gubben har nyligen kollat på The Forth Kind, som ska vara baserad på en sann historia... 
Riktigt läbbig faktiskt... Även fast jag inte alls tror att den är baserad på verkliga händelser då... Men bra va den... :P
Och nu håller jag på å fixa "Fire in the sky", som åxå sägs ska va verkliga händelser... Märks väl antagligen... ;)
Men jag har ändå lite svårt å tro på "bortrövningar" av Aliens... Även om jag har ett öppet sinne för det paranormala och "vad det nu heter när man tror man inte kan vara HEEEELT ensam i den stoooora vida rymden" Det sistnämnda är jag nog kanske lite halvt om halvt med. men paranormala fenomen tror jag defenitivt på.
Jeje... 
Så har ni mina kära läsare några bra tips om sånna här filmer så tveka inte å ge mej lite tips på vad man kan se på... höhö...

Jejenene...
Nu blir det å gosa kudden...
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-05-09 @ 22:26:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test