Dialysutbildning

Godmorgon mina trogna 5 söta läsare... Vilka ni nu är... Får nog ta å uppdatera bloggen lite oftare märker jag så att de stackars fem som strävar och kollar min blogg får lite nytt å läsa... ;)
Här är allt bra! Lite trött dock, som vanligt, hur jag nu kan vara det... Somnade tidigt igår kväll och gick inte upp förrns halv 8... men men... 
Idag bär det av till storstaden Karlstad för att gå på en utbildning för att lära oss göra dialyser... Ska bli intressant faktiskt...
Träningsvärk har jag åxå! ÄN! Spelade brännboll i lördags med några vänner och majjade... :P Och det har jag fått lida för under 3 hela dagar... Inte så farligt idag, men känns ändå... *phew*

Jeje... ska sticka iväg med barnen till dagmamman... Ssen hem å göra sej iordning så man kan åka t långserud och sen vidare till KD...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-05-04 @ 08:44:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test