Barnkalas

Hej och hå... Jag lever...  Konstigt nog...
Nej då, det gick hur fint som helst! Är ju inga problem att ha barnkalas inte...
Men nästa gång får vi köpa ner korv ... :P 20 korvar på 6 ungar, trodde jag ju skulle räcka men icke... 
Men när det va slut så va det slut... hehe...
Hade ju lite hjälp åxå av Jenny och Madde som stannade kvar... *snällt*
Trött och sliten är jag iaf... *gäsp* SKulle lätt kunna sova i 1 timme eller två... men kanske inte det bästa å göra när man är ensam med barnen...
Nu är de iaf ute hos grannen och tjatar med henne och blåser såpbubblor... tror jag... Men men...

Mätt och belåten är jag. Nästan på gränsen till för mätt... Kyklingröra och sallad idag... MUMS!
Barnen får makaroner och korv dom ist... Men dom ville inte ha nu... Amilia ville, men åt inget ist när jag hade gjrot mat till henne...
Men kanske inte är så konstigt om dom inte är hungriga... Felicia åt nog 4 korvar och amilia iaf 2, och sen fick de glass och när skattjakten va över fick de ju en massa godis å mumsa på... Så jag tror de reder sej faktiskt...

Jeje... ska gå å slappa lite i soffan tror jag... Eller nej det ska jag inte alls. Plocka ihop efter kalaset, är vad jag ska göra...
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-05-08 @ 15:16:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test