Våffeldagen

tjo tjim i stugorna... Hur står det till med alla godingar där ute???
Här är det bra. rätt bra iaf... Haft en huvudvärk som inte velat ge med sej på några dagar... Inte så farligt idag, men det är lite tungt och småvärker lite... Men men... jag överlever!

Idag är stra våffeldagen! SÅ nu hoppas jag alla som läser bloggen har åte våfflor idag! Traditioner är till för att följas... hahah... Vi åt det iaf till kvällsmat idag vi... Mumsigt var det... :D

Har nyss slage mej tillrätta i soffan efter en hektisk dag... Såå hektisk va den kanske inte men har inte vart hemma mer än 2 timmar på hela dagen. Och då är det hektiskt för mej... hehe...
Nu ska jag glo runt lite på fejjan ajg...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-25 @ 19:15:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: partyblöjan

åh, jag fick inga våfflor.. har fasen inte ätit det på två år och nu börjar det allt kurra lite i våffelmagen.. :(

2010-03-26 @ 20:13:08
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: partyblöjan

ja, kanske borde göra det.. :)

hehe, jag tror nog nästan att det är så..

2010-03-27 @ 13:26:31
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test