överösad med pussar

Dagen har varit bra idag... Ännu lyser solen från den blå himlen och förgyller min vardag tillsammans med min underbara familj...
dagen har bjudit på kladdkaka hos Madde å Dinah och en massa lek barnen emellan. Massa skit prat bland mej å Maddan och en galen liten dvärgpinsher som har vart lugn ändå... :P Trevligt var det...
Trött som en sömngångare har jag dock varit idag, trots tidigt sänggående igår trots Peter jobbar natt...Dock har jag vart vaken sen 7, då jag inte orkade slumra till igen. 
Så det kan nog kanske blir titigt sänggående idag åxå... :D Ska bara orka se på Greys Anatomy åxå. Men det är nog inget problem det...

Dagens positiva punkter ska jag bjuda på åxå:
  • Jag blev överösad med pussar från Amilia när vi mös i soffan och kollade film
  • Peter gör sin sista natt
  • jag har hittat dvdfilmer med "Lady Lovely Locks" till töserna som va mina favoritfilmer när jag va liten... :D
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-10 @ 19:54:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny ♥ tävla gärna hos mig!

Mysiga Amilia :)

2010-03-10 @ 21:07:17
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test