Halvfarbror

fick nyligen ett chatmeddelande från mamma som har kommit i kontakt med fostermamman till min farbror. Och vi var varmt välkomna att komma och hälsa på...
Lite roligt faktiskt måste jag säga. Även om det på nått vis känns läskigt... :P
Men det är även den enda utav min släkt, förutom sven som jag kommit i kontakt med. Sen har vi ju även de på gotland som jag känner till. Men det är inga som jag VILL ha kontakt med. Hade kontakt med min faster ett tag, men jag dög tydligen inte utan hon tog bort mej som vän.... så dom på gotland kan kvitta!
Men det känns mycket roligt att efter 25 år få kontakt med pappas bror. Önskar bara att det kunde vara fler.
Får kanske ta å skriva till alla Hultenberg:are på fejjan och fråga hur  det kan komma sej att vi är släkt kanske? Hehe...


Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-06-30 @ 20:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test