Jag behöver en ny mobil! NU!

Min är ju helt jävla knas!!!! Eller ja, den funkar väl, men 6:an är nästan helt utsliten och jag får bryta tummen för att det ska hända nånting... Kan det inte vara augusti/september IMORRN helst så jag får byta mobilen???
Och min gamla är ännu värre så den kan jag inte byta till dessa månader heller... *suck*
Kan ingen barnhärtiga sej över mej och köpa mej en mobil??? *blink blink*
Nehe nej... nene, jag får väl klara mej ett tag till... Får sluta ringa nummer med 6:or i och bara skriva ord som inte innehåller m, n och o... :P

Har vart på playan ett tag... Gick faktiskt i till höfterna! ISKALLTVARNING!!! iaf till en början, men det va rätt skönt när man hade vart i en kvart eller så...
Och imorrn blir det playan heeeela dagen... Nästan. Ska till BVC med Amilia vid 12 o'clock på 2½ års kontroll...
Jeje... ha dä göttans.. det ska jag ha 
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-07-01 @ 19:45:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar förbi :-) . Har roat mig med att söka efter mammor från ungmamma klubben på lunar. Mycket för alla pratar om att de ska lägga ner :-p . Blev lite nostalgisk. Hoppas du får ny mobil snart :)

2010-07-01 @ 21:15:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test