Förkyld

Usch fy. Näsan rinner, jag nyser 300 gånger på raken, halsen värker och bihålorna likaså! Blääää!
Men men. Lite nässpray, och ipren, så ska man nog överleva skulle jag tro...
Bara inte jag blir riktigt sjuk, för det har jag inte tid med!!!!

Felicia håller på å målar lite med vattenfärg, och amilia verkar lite trött så jag ska ta å lägga henne så hon får vila en liten stund. Annars kommer hon väl somna 20 över 5 som hon gjorde häromda'n. Iof så sov hon till kl va 7 iaf, men är dumt att riskera att hon ska vakna tidigare... 
Och sen får jag nog plocka ihop lite här hemma annars får gubben spader när han kommer hem!

Puss hej sötisar
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-07-22 @ 12:19:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test