ensam och övergiven

sitter jag nu här hemma... Men endast datorn och tv'n som sällskap... och peter via sms...
Har lite musik ifrån Värdshuset här i svanskog... Han som sjöng "we are all the winners", hmmm... Nick Borgen eller nått hette han va? Shit the same... Han spelar iaf där idag... Hörs visserligen inte det minsta typ... förutom lite musik men man hör ju inte vad han sjunger... Men de kunde ju iaf ha tagit nån annan iår, han va ju där ifjol, och han är väl inte direkt aktuell nu längre väl utan det bör ju bli samma låtar isf... Fast han kankse kör cover åxå...

Åh, min älskade mamma hjälpte mej å vinna "Super mario bros galaxy 2" för 110 kr... perfekt pris det... Dock gjorde jag åt med 90 bud nästan. Men de va i princip gratis eftersom jag vann 200 bud för 21 kr för länge länge sen... hehe...
Nu ska jag snart krypa till kojs tror jag... Bäst å va utvilad när man ska iväg å bada å stoja med barnen på beachen...
Men blir nog lite mer data tid innan det... hehe...

PUss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-07-01 @ 22:04:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Vann du de på tradera eller annan sajt? :)

sv: Jag har bytt ja :-) . Skaffade en egen domän och började skriva istället kändes bättre. Skönt med eget att kunna göra vad man vill med. Jätte kul att hitta dig med. Ska ta och lägga till dig på bloglovin.

De är jätte kul hur dom liksom bara ser någon och vips är dom kompisar :-D .

Är bara bra här med dig er? Äter ingen speciell diet kör bara så här för att låta kroppen slippa få en chock typ ;-) . Kram!

2010-07-01 @ 22:27:50
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde

SV - Aha, jag tyckte det är rätt skönt med egen domän. Fixa och dona lite men är ju inte prisvärt om man inte använder det flitigt iofs. Vad hade hon för sjukdom lilla tjejen? Går också upp vid mens. Hört en hel den bra om LCHF många som jag känner som provar, verkar funka också vilket är jätte bra. :-D . Kram

2010-07-01 @ 23:02:36
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde

Sv: Mens är skit verkligen :-( . Fy va jobbigt för er hela familjen. Ligger det kvar hela livet eller försvinner det. Ska läsa. Förstår din oro verkligen.

2010-07-02 @ 10:18:06
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test