Värderna oförändrade

Sköterskan som va här och tog prover på Amilia i morse, berättade att trmbocytvärdena fortfarande va lika dåliga... :(
Ronden har ännu inte kommit, så jag vet inte vad som händer... Hoppas han kommer snart så jag får reda på hur läget ser ut..
----------30 min senare----------
Nu va doktorn här. Trombocyterna är ff väldigt låga, och leukocyterna har sjunkit ytterligare...
Dom hoppas att det ska vända spontant, men hon är på gränsen till behandling. Och vi ska antagligen ta benmärgsprov...
Nu kommer rädslan tillbaka... Framförallt efter som de vita blodkropparna har minskat i antal...
Så hon ska väl få trombocyter ifall det blir så imorgon då...

Nu vet ni läget kära ni...

puss ej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-31 @ 11:00:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K.aff

Nu får allt värdena ta och vända så hon slipper tranfusion. Håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande. Förstår att de är jobbigt, men de kommer gå bra!

2010-01-31 @ 12:08:48
Postat av: Peckis :)

Hej gumman! Hur går det för er? Tänker på er varje sekund! hoppas allt kommer bli bra snart! Pussa och kramar lillan från mig.

Love you! Puss och kram

2010-01-31 @ 18:52:45
Postat av: johanna

hej vännen!

Det går bra. Eller allt är ju relativt iof... :P Men det är ingen förändring eller försämring direkt. Vet inte vad det blir nu!

Tack gumman! Love u too! Puss å kram

2010-02-01 @ 16:14:29
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det hoppas jag åxå på, fast ändå inte... Vill gå till botten med det hela och se vad detta kan bero på.

2010-02-01 @ 16:15:22
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test