svälta?

Ne, maten räckte inte till mej. Fanns inte nog med blodpudding hemma, och jag orkar inte krångla med barnen och dra på dom massa kläder å sticka till affärn bara fö rlite blodpudding... Ne, så jag fick va utan mat så fick barna äta ist...
Fick lite smakprov iaf, bättre än inget kanske?

Och nu badar de små liven, så då kan jag passa på och stå här jag...
Fast det blir inte länge om jag känner dom rätt... För de börjar nog snart bråka, och då är det slutbadat...

Jeje...
Puss hej


Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-25 @ 16:23:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

hoppas du fick i dig något annat!

2010-01-25 @ 20:51:39
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test