sovmorgon

Äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon då peter tog båda barnen nu på morgonen... Ba honom flera gånger under helgen men neeej då... :P Fick faktiskt sova ända till 9 imorse. Och då kom älsklingen med frukost på sängen... ;) Fast jag vill inte äta i sängen, så han fick ta med det ut medans jag klädde på mej...
Nu håller Felicia å peter på och spelar lite mario galaxy, är väl mest peter dock, och jag mocklar med min farm och mafia wars på facebook.. Ska nog snart ställa bort datorn och städa ihop lite... Ser ut som ett bombnedslag här hemma... :P Nästan iaf... Amilia leker vovve på golvet... Synd (läs tur) att hon inte kan bli så bra jakt hund... :P

Ne, ska grejsa färdigt, så jag slipper skiten för ett tag...
ha dä bäst!
Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-06 @ 10:22:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test