Snart dax för lite jobb... :D

Står å väntar på att byxorna ska bli torra nångång... Kan nog inte va nått roligt å springa till jobbet i blöta byxor inte... bara hoppas de torkar rätt så mycket innan det är dags att bege sej... Men det är en timme kvar tills jag börjar... så det hinns nog...
Egentligen har jag inte tid att stå här heller... Måste göra iordning håret så jag inte går till jobbet å se ut som jag fått en elstöt!
Sen måste jag packa barnens ryggsäck, iaf så amilia får med massa blöjor till mormor...

Till tisda'n lurar jag på om jag ska börja gympan igen... Har hållt på i 2 veckor och jag har bara skjutit på det känns det som, men jag måste komma igång igen, och tvingar jag inte iväg mej, så kommer det aldrig ske. Ska bara försöka få med madde åxå...

Åh, till helgen är det ju 80-tals fest åxå! *längta*Kankse inte just att det är 80-talsfest, men att det är fest.
Får nog dock ta med mina andra skor, annars kommer jag inte kunna gå dagen efter, för det kommer va 1000 blåsor under fötetrna annars. Redan ont i fötterna efter det lilla jag gått i dom idag... :P

Ne, nu kan jag inte stå här längre, när jag kom på att jag hade så mycket å göra... *suck*

Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-22 @ 15:20:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

klart du ska komma iväg på gympa! Är så skoj efteråt ju! :) Skönt liksom :)



Kolla med kommunal, tror det är en vecka innan och 24 timmar innan som gäller beroende på när du blev inringd. :) För visst tillhör du kommunal?

2010-01-22 @ 19:15:33
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test