slit å släp

Jobbat idag... :D Trevligt med lite mer timmar... :P Sen ska jag jobba 7-21 på fredag åxå... Jippy!
Drygar ut akassan lite... 
Peter va iväg till örebro å skulle kolla på en bil. Men han va inte nöjd med den tydligen... Åker 20 mil för å kolla på en bil som han inte ska ha... vansinniga gubbe... :P det va nått med växellådan tror jag som inte va bra tydligen... Men men... Kommer väl fler bilar kanske?

Nu ska ajg ta å grejsa iordning maten jag... Potatisbullar stog det på barnens önskelista. Så då får jag väl göra det... Äter dom bra iaf... :P

Puss heej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-13 @ 16:48:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test