Pumps...


Nu har jag äntligen fått mina pumps... :D
Hur faan man kunde gå i sånna förr VET jag INTE! Herre min je! Men jag får väl ha dom på mej här hemma, och öva mej lite... Halkiga som satan är de åxå... så får gå försiktigt... Nu är det bara topen som fattas, sen ska jag "träna" på å spöka ut mej under helgen... Iaf testa göra iordning håret... Hur faan jag nu ska ha det...
Sen ska ajg sminka mej. Behöver starkare färger dock, men får öva med de jag har...
Nu vill Felicia spela lite på datan, så det får hon väl göra då...
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-22 @ 13:02:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elinor

lägg upp ett kort på pumpsen!

2010-01-23 @ 12:28:45
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test