Phew

Såhär mycket som jag kommer ha jobbat i jan har jag inte jobbat på länge tror ajg... *SKÖÖÖNT* Även fast tiden gick långsamt idag när herrn va lugn och sansad idag... Han har sovit hela dagen i princip så det va gött...
Och imorrn är det dags för ännu en heldag mellan 7-21... *phew* Men, pengar, alltid bra... 

förkylningen gumpar på i kroppen på mej... BLÄ! Trött å sliten i benen och halsen är som ett rivjärn... Bara stå ut.. :P

Nu skulle jag behöva lägga mej å sussa en 10 minuter ungefär... Men då somnar jag väl aldrig ikväll, när jag behöver sova, så är väl bäst å försöka hålla sej vaken antar jag... 

Flisan är hos Månnis hon och kommer inte förrns till bolibompatajm, så man får passa på och slöa lite med Amilia i soffan kankse...

Puss hej på er
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-18 @ 17:18:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test