kudden kallar

Nu är det dags att gå å nana kudden en stund... Ska upp och jobba till möran så några timmars sömn passar ju bra då kankse...
Efter jobbet bär det av till karlstad... Ska till FSE och sen SKA jag ha tag i ett par rosa leggings! De jag beställde från Ellos va ju inte alls den färgen jag trodde! Synd att färgerna skiljer sej nått så jäva mycket från ett kort till verklighet... *surt sa räven*

Snart 80-tals fest... WIE! Ska bli roligt, även om det är mindre roligt att spöka ut sej till nått som är världens fulaste mode verkligen... men det blir nog bra i slutändan... hehe...

Nene, nu har jag inte tid att stå här längre...

Puss hej på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-27 @ 22:01:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en riktigt fin dag idag, kram Jenny

2010-01-28 @ 08:59:28
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test