Finally

Nu ligger barnen, ÄNTLIGEN! Dock tror jag inte maset är över än inte... :P
Felicia har vart som 10 ungar idag! Vet inte vart hon fått all energi ifrån!?!?! Myror i brallan och har vart högljudd, hon har vart i hela huset på samma gång! Har haft Amanda å Linda här idag så lite kan det berott på det... Men ändå! Nu ska det bli skönt att få lite lugn och ro från mina underbara barn... :P

undrar vad jag ska hitta på idag jag... Har å greja lite på facebook, men sen då? Verkar inte va nått vidare på tv'n heller... *suck* Än iaf... 
Ska iaf försöka komma i säng i tid ikväll... har vart väldigt trötter idag... men med min tyr så piggnar jag väl antagligen till om en stund... :P

Ne, nu ska jag mockla färdigt jag... så jag kan sitta å slöa... 
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-10 @ 19:19:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Haha, idag är jag inte avundsjuk på dig! ;)



Ja, rusta är bra! Men jag tror man ska vara lite skeptisk till så billiga affärer! :P



Kramar

2010-01-10 @ 19:50:38
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Det jag tänker på är att jag inte är helt säker på att det är saker som är gjorda på ett bra sätt för tillverkarna.. Tänker lite åp min omvärld nämligen.. ;)



Ja, klart det är så med barn. Så är det med hundar också. just nu är Tessan i en "se mig, se mig, se mig"-period.. Ska nog leka lite med henne och sen sova! ;) Hon ligger och gnäller just nu.. Kan ju bero på att vi begränsat hennes mat just nu också. Kanske elakt men hon kan nog äta för mkt.. Klart hon gnäller när hon inte har samma mattider som förut.. Då fick hon mat två gånger om dagen, nu får hon ha maten hela dagen... vi får se hur det artar sig! Kanske att man ska ge maten senare på dagen.. hmm.. svårt det där!



Kramar

2010-01-10 @ 21:43:35
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test