arma lilla mej...

God morgon kära ni...
Sitter här en stund och lurar på om jag skulle orka koka mej kaffe eller inte... Trltt som en gnu, och ingen ork alls. Fast jag har ju bara vart vaken i 1 timme ungeför så är kankse inte så konstigt att orken inte har kommiit ännu...

Idag står det bara "SLÖING" på schemat... Men lite små plock möjligtvis... Sen bär det av till jobbet kl 21 för å jobba...
bara hoppas att jag får sova nått innan bara, men det lär väl märkas ikväll... :P

Rått och ruggigt är det ute idag... Burr! Är inte många grader kallt, men det blåser isvindar, och barnen ville gå  ut sa dom så får se om jag orkar gå ut i kylan...

Nu ska jag grejsa lite innan alla dagsbestyr...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-20 @ 10:05:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test