80-tals kläder...

Japp, nu har jag iaf hittat ett par rosa pumps... Yeeei! Så nu är det bara leggings och tröjor som återstår...
Hitta en tröja på tradera, men med min tur så glömmer jag väl den som vanligt antar ja... *suck*
Ställt mobilen iaf så jag kanske kommer komma ihåg den... :P
Och rosa leggings ska ja köpa på ellos... Och sen är ju biffen klar... Nästan... :P
Smink behöver jag... ingen lkust å köpa det egentligen, men men... får se hur det bliver....

Ne, nu är det mat här hemma så jag får väl gå å göra la familia sällskap...

Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-16 @ 15:06:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test