värre än jag trodde... :P

God morgon solstrålar... ;) Har ni sovit gott? Det har INTE jag gjort! Kan lova att jag ALDRIG sover i en 90 säng tillsammans med min älskade dotter igen! ;) Hade jag haft dåliga trobocytvärden, skulle jag se ut som om någon har kastat blåbär på mej! Herre gud va hon trängs! Och knör, å sparkar!
Benen skulle va över min rygg, på mina armar, på mitt huvud, under hakan, och lite överallt!
Sen ar hon gnällt en hel del, och vet inte vad det var för fel heller. Visst hon gnällde i spjälsängen på avdelningen åx, men inte såhär mycket... :P
Jaja... Får sova när jag kommer hem. Om nu värdena är bättre idag. Men det fr vi väl hoppas att dom är!

Ska ta å gå ner och äta lite frukost nu innan vi beger oss vidare till lab för att ta prover...
Sen går vi till lekterapin och inväntar svar... *HOPPAS*

Ha dä bäst!
Puss ej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-03 @ 07:52:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummar o tår för att ni får positiva resultat idag, kram!

2010-02-03 @ 08:47:43
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Håller tummarna för er att ni får komma hem :-)

2010-02-03 @ 09:14:42
Postat av: Anonym

Hej!!!

Hoppas att ronden kommer snart för denna eviga väntan är nog bland det värsta. SKÖNT att höra att Amalias värden har stigit, nu håller jag tummar och tår för att de ska ha stigit ytterligare så att ni snart får åka hem. TÄNKER PÅ ER (stackars dig i natt) Och sova i egen säng- vad skönt <3<3<3<3<3<3<3

Kramar

Eva

2010-02-03 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test