städa?

Peter är lite rolig han... :P
Brukar jämt "skryta" om att det är så rent och fint när han är ledig, och när han börjar igen så blir det stökigt igen...
Men det kan jag då inte se nått bevis på denna gången när han gått hemma sen i fredags... :P
SÅÅ illa är det väl inte, varesej han är ledig eller inte. För jag får allt städa jag åxå varje dag... :P
MEN, han ska inte säga att det är rent och fint när han är hemma...
Han har dock vart jätte duktig ändå och tvättat en massa nu när jag inte har vart hemma oich gjort det,..

Och nu ska jag ta å plocka lite här hemma. Sen blir det varma smörgåsar och antagligen nån film. Om jag orkar det... Är rätt trött så jag skulle nog lätt kunna lägga mej nu och snarka hela natten lång... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-03 @ 19:32:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test