Längtar!

God dag vänner!
Idag skiner solen och jag är på bra humör. Förutom den förbannade mensvärken dock! *suck*
Men förövrigt är allt bra, och jag hoppas att barnen är det åxå idag... ;)

Jag vill iväg och åka slalom! Faan va skönt det vore! Har inte åkt på ca 3 år, så jag är väl som nybörjare igen tänker jag... Men har stor längtan efter å göra det!!! Frågan är bara när man ska hinna det... Inte de närmaste 2 veckorna iaf då peter jobbar som han gör, och den 20:e kommer ju ett par vänner hit på lite party... Men andra helgen i mars är vi fria, vad jag vet. Men är ju så lååångt dit jue!
Och under en veckodag är svårt att åka iväg då vi måste ha barnvakt... För jag tänker inte ta med barnen än. Felicia skulle nog gå iaf. Men amilia är nog lite för liten för att börja redan...
Ja, får nog se om man kan styra upp detta kanske...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-10 @ 14:11:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!!

Så skönt att lilltösen blir bättre dag för dag. Gillar det positiva......

Iallafall MARS är ju snart här och då kan du åka slalom- mår inte riktigt bra- saknar Janne MEN jag är lycklig med Berra. Rör fram och tillbaka märker jag- undras om du hänger med.



Idag var det en tjej som skrev att hon skulle iväg o simma 1000 meter bröstsim- hahahahahahahaha....

Jag TÄNKTE skriva att det var ju bra för då får ju BRÖSTEN motion iallafall- men jag vågade inte. Känner henne inte så väl hon kanske inte gillar såna skämt.

Men det låter faktiskt lite kul med bröstsim:-) tycker JAG då- Berra skakar på huvudet, ler o frågar vart jag får allt ifrån- lol.



Men jag KAN faktiskt uppföra mig också- jodå det är sant



Kramisar från Eva

2010-02-11 @ 12:13:46
Postat av: Maddo

Skidor är frihet :)

2010-02-13 @ 08:18:51
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Jenny

Hoppas du fick en härlig dag på skidorna och att ni har en lika härlig helg! Kram på dig vännen!

2010-02-13 @ 15:41:45
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Malin - Sån e jag!

häng med till högheden nångång när vi tänkt oss dit då :P

2010-02-14 @ 15:04:17
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test