Kalas

Idag fyller goa systerdottern amanda 8 år! Tänk vad tiden går... :D
Så idag har vi vart på kalas och åte gott och träffat massa folk igen... Pust... ^^

Får ringa till tandläkarn imorrn igen jag... Har ytterligare något som sticker ut från hålet där visdomstanden satt.. Och denna gång känns det faktiskt som att det är en tandbit. Men nu ska jag inte göra en operation á la Johanna utan den får sitta tills jag får en tid! Hoppas tamejtusan att jag får komma dit gratis iaf! För det är då raktis inte mitt fel om det är ben och tandflisor kvar i hålet...

Jaja... Dagens pepppunkter kommer åxå...:D
  • varit på kalas och ätit jätte goda smörgåsar och tårta... :D
  • solen har visat sej hela dagen i princip
  • älskar min familj över allt annat!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-23 @ 20:44:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag blir gladare av dina listor! ♥

2010-02-24 @ 21:40:18
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test