Har vi moder jord på vår sida måntro?

Ja det kan man undra. Kollar man på både SMHI och yr.no så ser det ut som det ska hålla uppe med nederbörden imorrn så vi kanske kan sticka iväg å leka av oss i snön... :P Så det får vi verkligen hoppas på... Som jag känner just NU. så skule jag egentligen inte vilja åka iväg. Men jag är ff trött å slö efter natten så är nog det som spelar in nu... Imorrn kommer jag nog tycka det va en bra idé å komma iväg å få åka lite...
Så nu får vi hålla tummarna att vädret är på våran sida imorrn! Och väglaget åxå för den delen!
För här ska åkas slalom! Nästa Anja Pärson, ja själklart!


Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-25 @ 19:57:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test