Fantasilös rubrik

Idag har huset blitt städat... Har lite kvar, men ändå endel städat... sköönt... Imorrn är det äntligen dax för lite fest... :D Ska bli roligt det...
Har ingen bra kväll idag. Så jag vet inte alls vad jag ska skriva. Framförallt när jag inte känner för att skriva nått heller... Allt känns bara knepigt.
Men jag får väl iaf ge pepptalket lite mer än bara 4 dagar! Så här kommer den:

  • jag ska söka jobb :D
  • fotbadet blir av idag istället för igår då jag glömde bort det. ;)
  • ska titta på film och mysa med ett gals vin, (eller två kanske) och gubben såklart
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-19 @ 20:20:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test