Dax för jobbyte kanske?

Ringde nyss folktandvården och berättade om min lilla minioperation i lördags. Kärringen som sitter där bör tamejfaan byta jobb! Hon är så sur och otrevlig och grinig när man pratar med henne.
Jag vill höra en trevlig röst när jag ringer, och inte en som låter som hon inte fått sej nått på 20 år!

Nu är det snart dax å hämta barnen igen... Denna dagen har gått förbaskat fort må jag säga...
Undrar vad man ska äta till mat idag jag... Hmmm....
Hatar å luska ut vad man ska äta. Har så dålig fantasi... Sen måste vi nog skriva en matlista å åka och storhandla igen. Va längesen och här nere har vi slängt bort bra mycket mer pengar än vi nödvändigtvis behöver. Visst, är bra å handla här så att affären finns kvar, förhoppningsvis. Men när en grej kostar 10 kronor på eurocash, och 30 kronor här nere, så är det faktiskt inte värt det! Men man är ju lite för bekväm tyvärr... *suck*

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-15 @ 13:29:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh usch trist, sån har vi som sitter på mvc som tar alla prover o mäter blodtryck osv, hua!



Vad sa de sen då? Var det bara att låta det vara?



Kram Jenny

2010-02-15 @ 16:49:24
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test