Dagen efter, kvällen före

Gud vilken underbart trevlig kväll vi hade igår!
Och maten va helt fenomenalt god! Är så glad att jag har min kock... ;)
Rådjursadel med egen kryddblandning, gräddsås och potatis och sallad. Helt underbart vart det verkligen
Och det goda sällskapet gjorde det hela mycket bättre åxå!
Spelade lite spel. Lika par leka bäst. Det va roligt det..., :D Konstigt nog var det svårare för mej och peter än för rebecka och johan. Fast vi har mer år på benen än vad de har. Så de behöver inte tänka så mycket... hehe...
Men det va roligt iaf...
Sen va det lite Guitar hero och OS, och melodifestivalen. Hängde inte med alls där, men kolla och lyssna skulle man göra iaf...
Men det va supertrevligt igår verkligen! Får inte gå allt för länge tills nästa gång tycker jag...
Får böja bjuda lite fler vänner. Är så roligt å både bju hem och gå bort...

Dagens pepplista kommer här åxå...

  • gårdagen var fantastisk
  • jag har mått bra idag
  • mina underbara barn blev glada när vi kom och hämtade dom... :D
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-21 @ 20:14:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Peckis :)

Instämmer på allt! Helt suuuuuper va det :) Ni är bäst!! Puss och kram

2010-02-24 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test