äntligen lite värdeförändring

Nu fick jag äntligen pratat lite med farbror vit
Trombocytantalet hade ökat markant idag! Från 3-30! :D Gud va skönt! Men dock kan det bara vara en tillfällighet, och det kan lika fort sjunka igen sa han.
Leukocyterna var fortfarande lika låga. Och det va lite frustrarande sa han. Så imorgon är det dags för benmärgsprov. Halv 9 på morgonen ska vi ner för att ta provet... Måtte det inte visa nått allvarligt bara...
Men det  är iaf skönt att trombocyterna är bättre, iaf för stunden... Inte alls lika stor risk för blödning då.
Även om jag kommer vara mycket nervös och över beskyddande ändå. Hjälmen behövdes egentligen inte nu sa han, men jag tycker allt den ska va på iaf.

Idag kommer Peter, Felicia, Amanda och Linda på besök... Ska bli trevligt....
får vi gå ner å fika, och sen får vi nog leka lite på lekterapin tror jag...
Nu väntar jag på att maten till Amilia sa komma, sen ska hon få sova en stund... INTE lika länge som igår bara...

ha dä!
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-02 @ 11:43:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va skönt. :) Hoppas att de håller i sig & bara blir bättre & bättre. :)

Kram

2010-02-02 @ 12:16:52
URL: http://emomilolie.blogg.se/
Postat av: Maddo

Det går åt rätt håll!! Härligt! Många kramar!!

2010-02-03 @ 10:20:10
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test