Ny dag, nya möjligheter

Längesen sist, som vanligt, som vanligt med allt känner jag... Ingen lust, ingen ork till nått... osocial har man blitt. Undrar vart livet barkar iväg egentligen... :P
Imorrn är det iaf tjejkväll hos malin, Eller nobelmiddag är det faktiskt... Roligt roligt... Och på lördag ska vi hämta lillkillen... SÅÅÅÅ Skoj... Nått roligt å se fram emot iaf... 
Matten går åt helvete, där har vi nått som är extremt jävla tråkigt! Lär få gå om kursen en si så där 20 gånger inna jag klarar den... men men... har man inget annat i livet å göra så varför inte...

Idag har vi vart iväg å handlat julklappar. Blir inte många iår. Vovven blir julklappen här hemma... Men några paket får allt tomten komma med... Händlade även lite grejer till vovsen som kan va bra å ha hemma kanske...
Shit va tiden ahr gått fort! Om man blickar tillbaka två månader bakåt i tiden så kändes det som en evighet innan man skulle få den hem! Och nu är vi redan här! Da'n före da'n för hemkomst och början på ett heltidsjobb igen... :P
Ska bli så roligt å spännande... hihi...
Ne nu ska buttergöken gå å sova... Och ingen idé jag ens lovar att jag ska skärpa till mej med bloggandet... :P
puss heej

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-12-09 @ 22:54:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Så mysigt med hund :D

2010-12-11 @ 14:34:32
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test