Massa tankar

Orkar inte koncentrera mej på mycket nu. 
Är ju rätt empatisk av mej! Och denna olyckan är hemsk!
Jag kände inte de drabbade väl. Men det är så fruktansvärt hemskt ändå! Och jag känner för alla drabbade.
Just nu så tänker jag bara på "lisa". Jag hoppas verkligen att han klarar sej utan allvarligare men! Även om det ser mörkt ut nu! 
De andra tre kommer ju iaf överleva. Men "lisa", ta dej igenom detta nu!
Nu känns det verkligen som att man tar livet för givet! "Det händer aldrig mej" är nog en ganska vanlig tanke i folks huvuden. Men det kan ju hända när som helst, hur som helst, och var som helst!
Jaja... 

Kalas idag för Felicia... Får hoppas att tårtbottnen blir bra! Fanns ju inte när jag skulle köpa... *Attans*
Så vi får se... sen får jag bege mej till maddemus med den så hon får grejsa ihop en underbart fin tårta. Inga tvivel om det... *DUKTIG HON*
Nem jag får plocka och hoppas på att tankarna skingrar sej från olyckan så gott det går!

Ta hand om er! Tänker på alla drabbade och håller mina tummar för "Lisa"
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-18 @ 13:07:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test