lite glädjande nyheter iaf

Goddagens...
Jobbat idag... Är helt slut! Vet inte varför, för det va egentligen inte så mycket å göra... Utöver det vanliga då...
nästan tvärt om... Men hela kroppen är slut... Kanske är för det masiga kalaset igår... Och stressen å allt...
Jeje... inget å göra åt förutom å slappa...:P

Har iaf fått lite glädjande besked ang alexander. Han reagerar på beröring och rör armen/handen. Så det är ju iaf skönt att höra!
Och de andra är det rätt bra med åxå vad jag fattat det som... *skönt* Iaf så bra det kan vara just nu!
Jag hoppas verkligen att det kommer sluta lyckligt! 
Även om jag inte känner dom så personligen, Är det fortfarande hemskt, och eftersom man bor i ett litet samhälle blir ju alla berörda såklart.
Men mina tankar går iaf till alla de berörda, vänner, familj och självklart de 4 i bilen!
Krya på er!

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-19 @ 18:28:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test