Trött!

Fy inni bomben va trött jag är idag!!!!!!!!
Det värsta är ju att jag antagligen kommer att piggna till fram på kvällen så det inte blir tidigare att krypa till sängs heller...  Har ju svårt med det när Peter jobbar natt... Men faktiskt, så överlevde jag natten utan honom... :P Vanan att sova själv ibland kankse inte har gått ur ändå... :P

Idag var det premiär för Öppna förskolan... Det va roligt det... :D Felicia hade sett fram emot det som bara busen...Och ville absolut inte gå där ifrån egentligen.. Tyckte vi hade vart där alldeles för kort tid... :P
Och snart ska vi iväg till gympan... Får Flisan leka av sej lite... hehe...
Hoppas hon tycker det är roligt bara...

Nej, huvvet är inte på g idag...

Ha dä gött!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-15 @ 15:39:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad blev det för pass?



Tja.. man tar bort det animaliska så det är vegetariskt :)Äter just nu den grytan jag skrev om igår men med bovete :)

2009-09-15 @ 17:10:57
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Malin

hahah jaa :D

2009-09-15 @ 17:51:21
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag har minsann följt din blogg bra länge nu! :)



Jasså, du har saknat mig? Haha ;)



Allt är bra med oss, lite ledsen över att Ticke ska vara hos sin pappa i 12 dagar till, men snaaaart får jag tillbaka honom! <3

2009-09-15 @ 18:09:14
URL: http://minustecken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test