storstädningen har börjat

Lite smått idag iaf... Men spisen, slipper vi imorgon... Och det är ju alltid gött... Sen blir det lite småplock här å småplock där idag, så är det bara å köra imorrn... :P
Ska även hämta ut min Ergorapido dammsugare från Electrolux. Trodde nästan inte jag skulle få nån, men det fick jag... Ligger å väntar på mej på Ica Supermarket i Åmål... Helst av allt skulle jag åkt redan igår för att hämta den... Men Eftersom vi ska storhandla imorrn, så får det bli då...
Meeen, vänta nu, jag ska ju till Friskis och Svettis ikväll på ett pass... Jippy!!!! Då kan jag ju hämta ut den sen... Wie!

http://www.electrolux.se/products/XMLSTANDARDIMAGE/P022552.jpg


Nu sitter jag å njuter av en kopp kaffe, är nog den 10:e i ordningen eller nått sånt... Men dä ä gött og!

Ne, nu ska glo runt lite..

Kyss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-17 @ 14:15:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: thedarkcrystal

haha... Jasså? Ja vi får väl se... :P Något måste den ju suga... :P Svärmors verka iaf bra... :P

Men men... Har ju fått den "gratis", nästan iaf...

2009-09-17 @ 16:44:03
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test