Nu blire nog natta tror jag

Gött trött å sliten idag... Detta passet tog hårt på mej...
Ska bara se fördigt filmen så ska en trött johanna skicka hem sin käre bror, och svimma ner i sängen å försöka sova gott...
Får väl rulla ihop peters täcke å snosa hans kudde inatt... Kanske det blir nästan som att snosa på honom...
men t möran kommer han hem igen, och då får ja snosa på honom!
hihi...
Ne, nu är jag trött, så jag bara svamlar känner jag! GÄÄÄÄÄÄÄÄSP!
Tur filmern är slut om 5 minuter...

Ha dä gött kära ni!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-14 @ 23:13:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

haha röka blev det, emn skumpa va dåligt med :D

2009-09-15 @ 09:32:45
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Elinor

menar du att jag ska bli mörk först o sen lägga i slingor? för nu tror ja inte att slingor skulle göra nån skillnad :P

2009-09-15 @ 15:34:55
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test