Mârten

idag har det vart mârten i Säffle då... Massa skit som vanligt... :P
Men det är fortfarande lika roligt att gå på marknader... Nästa vecka är det Arvika markna'n... Får se om man går på den eller om man väntar tills det är Åmåls marknaden... Har velat gått på Arvika bra länge iof... Men gubben har inte velat, eller åxå har han jobbat... Men vi får se som sagt...

Har bror med flickvän på besök.. Kollar film... Knowing igen... Bara 3:e gångern jag se den filmen... Men den är bra... :P Kanske inte lika bra nu när jag vet vad som händer hela tiden och kan filmen utantill, men bra ändå...

Ne, nu ska jag va social jag...,

Puss hejj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-25 @ 22:06:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Vissa filmer blir bara bättre och bättre! ;)

2009-09-25 @ 22:38:41
URL: http://dreammaddo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test