I'm all alone!

sitter här hemma, helt ensam i det stora lilla huset, och jag HATAR det!

Har iallafall haft underbaraste Jenny å Martin och Kasper här på besök ett par timmar! Mycket uppskattat, både från mej och mina barn! :P Varför skulle de va så dumma å flytta ner till Varberg för??? ;) alldeles för långt bort!
Får ta å åka ner till dom nån gång SNART! har sagt så många gånger, men det är som vanligt, det blir aldrig av! Och det hatar jag det åxå!
Får åka nästa gång peter har frivecka, eller långhelg...

Inget å skriva har jag heller... Tråkig jag är... ;)
Får väl sätta mej å glo på tv antar jag, men finns väl inte mycket där heller...

Puss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-27 @ 20:23:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test