gympa

Nyss åte lite mat... Gott för magen det... ;)

Idag har vi vart på ÖF... alltid lika roligt... :D Får barnen leka av sej lite... hehe... Och snart är det dags för gympa för Flisan... Roooligt... hehe... Får hon göra sej av med lite mer energi... :P

Amilia börjar nog bli lite sjuk tror jag... Är inte slö eller påverkad, men det syns i ögonen... Får stanna hemma från dagmamman imorr å va hemma hos mej ist... :P

Fick en begäran om att lägga ut bilder på vardagsrummet... Får väl ta å göra det kankse, om jag orkar ta kort... :P
Men blir nog inte idag, om inte jag gör det ikväll.. Får se på det... Undrar bara vem "nyfiken" är... :P

Ne, ha dä bäst!
Kram på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-22 @ 16:15:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Det är tillbaka till min gamla adress (de har bytt namn till bloggplatsen men testa bloggagratis så ser du att det är densamma :P)



Ja, naprapat är underbart! =)

2009-09-23 @ 13:51:18
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Maddo

Jag är tröttpå blogg.se. Det känns som om de står för ett ideal som jag inte står för. Bloggplatsen däremot står mer för individualitet där man får vara sig själv och alla blir sedda! visserligen inte länge men alla blir sedda! De har en "välkommen" varje gång en ny medlem kommer och alla inlägg samlas på en sida så man kan kolla igenom. Inte bara antalet läsare som spelar roll.

2009-09-23 @ 14:21:33
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test