Greys Anatomy

ÅÅÅHHH!! JAG KAN KNAPPT BÄRGA MEEJJJJ!!
30 september har en av världens bästa serier premiär! Och jag har suttit och smygtittat lite i 5 minuter och jag hoppas verkligen att det jag såg, stämmer! Det får INTE vara så somman kom att tro att det skulle bli!
Enligt vad jag har hört, så ska det inte bli så, men man vet ju aldrig med serier... De kan ju ändra hur som helst...


http://www.tvovermind.com/wp-content/gallery/greys6/greys-anatomy-season-6-01.jpg


Ne, nu får jag gå till barnen, Felicia gnäller och skriker som i vanlig ordning... Ska nog sy ihop hennes mun tror jag...:P
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-15 @ 18:41:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test