God morgon

Sitter i soffan halvt död! Trött som en buse är jag... vill bara lägga mej igen...
Men, barnen ska till dagmamman idag och leka av sej lite... Och när jag lämpat av barnen där så ska jag å madde ta en promenix... Blir nog skönt i den kalla morgonluften... För hoppningsvis iallafall..
Sen blir det nog kaffe hos madde, om jag ser in i framtiden rätt... :P Har egentligen tonvis med tvätt att ta hand om, men det hinner jag senare och imorgon...:P

Ne, nu ska barnen och jag dra oss de 300 meterna som är att gå till dagmamman,
Extremt jobbig tur må jag säga... ^^

Ha dä gött
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-16 @ 08:37:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Hade tvättmaskinen flyttat på sig? Ah, morgonpromenad lät nice! =)

2009-09-16 @ 08:40:23
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Eva-Karin

Hej visste inte att du hade egen bloggsida- hur skaffar man en sån?

Läste att du varit hos ett medium o fått kontakt med din pappa eller Janne.

Det har varit min dröm att få "prata" med Janne igen. Hur gjorde du? Vad kostade det? Berätta... gärna i ett mail.

Kram

Eva

2009-09-16 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test